Menu

IMSP se přidává k programu Roots & Shoots v Česku!

S radostí oznamujeme, že IMSP se oficiálně přidala do programu Roots & Shoots v Česku! Tato spolupráce, kterou vede členka našeho týmu, Irena Andělová, otevírá novou významnou kapitolu v odhodlání naší školy vychovávat sebevědomé, účastné a aktivní občany tohoto světa.

Zapojením se do tohoto globálního hnutí získají naši studenti jedinečnou příležitost přispívat aktivně k pozitivnímu dopadu ve svých komunitách i ve světě. Roots & Shoots, založený renomovanou primatoložkou a antropoložkou Dr. Jane Goodall, je program zaměřený na mladé lidi, u kterých podporuje odpovědnost a leadership. Povzbuzuje je, aby rozpoznávali a hledali řešení pro environmentální, humanitární a ochranářské problémy.

Ze spolupráce s týmem Roots & Shoots v České Republice jsme nadšení. Přinese našim studentům znalosti a inspiraci nutnou pro utváření udržitelné budoucnosti. Skrze praktické projekty a práci pro komunitu získají cenné schopnosti a budou rozvíjet hlubší porozumění propojenosti našeho světa.

Rádi bychom vám také oznámili, že jsme otevřeli náš školní skleník! Tento významný projekt jsme připravovali několik let a jsme nadšení, že můžeme otevřít tento nový prostor, kde se budou naši studenti učit o pěstování rostlin, ekologických postupech a důležitosti přírody. Skleník bude sloužit jako živá školní třída, která bude našim studentům poskytovat cenné praktické zkušenosti s pěstováním a údržbou rostlin.

Program Roots and Shoots v IMSP Montessori Škole v Praze

Těšíme se na to, jak přijmou naši studenti tuto výzvu s nadšením a odhodláním. Jejich účast v Roots & Shoots a práce v našem skleníku nejen obohatí jejich akademické znalosti, ale podpoří jejich odhodlání stát se proaktivními ochránci a leadery v oblasti ochrany životního prostředí. 

Pro podrobnější informace o programu Roots & Shoots a inspirativní práci Jane Goodall navštivte mezinárodní webovou stránku.

Pojďme naše studenty společně inspirovat k vytváření dlouhotrvajícího pozitivního vlivu na náš svět! 

Chcete se dozvědět více? Přečtěte si náš další článek:

ŠKOLNÍ PROCHÁZKY A VÝLETY

Další články

IMSP PODCAST s absolventkou Karolínou Muchovou

Tento týden si v podcastu IMSP popovídala naše moderátorka Mariana Bečková s absolventkou Karolínou Muchovou. Karolína se narodila a vyrostla v Praze. Vždy bylo jejím snem jet studovat vysokou školu do zahraničí. Poslechněte si, jak ji IMSP připravila na náročné studium na střední škole i na rozhodnutí studovat na univerzitě v Chicagu v USA. Karolína vypráví, jak byla díky opravdové pozornosti a individuálním osnovám, sestaveným učiteli IMSP, připravena uspět ve světě.

Číst dál

Kouzlo koberečku

Představte si následující situaci: Vejdete do překrásné Montessori třídy, která je plná pilně pracujících dětí. Většina z nich pracuje na zemi, kde mají rozložené pracovní koberečky. Děti v Montessori třídě vědí, jak se mezi nimi pohybovat tak, aby na ně nikdy nešláply. Není to však samozřejmé. Na začátku školního roku se jejich používání učí za použití mnoha názorných ukázek, opakování a upozorňování.

Číst dál

Seznamte se s učitelkou mateřské školy Veronikou Newkirk

Přestože Veronika toužila být učitelkou od dětství, vystudovala na Karlově Univerzitě v Praze právnickou fakultu. Když však měla své první dítě, zamilovala se do Montessori a bylo jasné, co je její práce snů. Od té doby se její kariéra začala ubírat směrem k práci Montessori učitelky v mateřské škole. 

Číst dál

IMSP Podcast s absolventem Hubertem Kobrem

Poslechněte si interview naší moderátorky Mariany Bečkové s absolventem IMSP, Hubertem Kobrem v novém díle IMSP podcastu. Hubert navštěvoval IMSP od jejího založení až do doby, kdy začal studovat IB program na české škole. V rozhovoru se baví o tom, jak mu anglické osnovy v Montessori škole pomohly zvládnout tak náročný akademický plán. 

Číst dál

Jak porozumět vnitřnímu pořádku dítěte

Stalo se vám, že si vaše dítě zpívalo stejnou písničku pořád dokola, nebo vás prosilo vyprávět mu stejnou pohádku tisíckrát? Maria Montessori upozorňovala na důležitost takzvaných senzitivních období, která jsou příležitostí pro dítě rozvíjet některé své schopnosti, například pohybové, jazykové nebo také smysl pro pořádek. Potřeba uspořádání prostředí je u dětí důležitá již od narození, nejvíce vrcholí okolo druhého roku života, a vytratí se okolo pěti let. Toto období vývoje pomáhá dítěti propojit sebe samo s okolním světem, zpracovávat informace a překonávat překážky.

Číst dál
08.07.2024
Příjďte na interaktivní den otevřených dveří Montessori
dílničky pro děti
2-12 měsíců
Montessori dílničky
batole a já
Virtuální prohlídka