Menu

IMSP Podcast s absolventem Krishnou Ramani

Dnešním hostem IMSP podcastu je Krishna Ramani, vítej!

Krishna žije v současné době v Arizoně a studuje počítačovou vědu na arizonské univerzitě. Na čas strávený v IMSP se dívá jako na čas plný sebeobjevování. S naší moderátorkou Marianou se v podcastu baví o tom, jak ho svoboda v objevování toho, co ho zajímalo ve velmi raném věku, vedla k tomu, že je dnes nezávislý a sebevědomý. I v tradičním vzdělávacím systému se díky těmto schopnostem Krishna dokáže věnovat tomu, co je jeho opravdovou vášní. Pusťte si náš dnešní podcast a dozvíte se víc!

"Jmenuji se Krishna Ramani, IMSP jsem navštěvoval od školky do druhé třídy základní školy. Teď jsem nováčkem na státní univerzitě v Arizoně a studuji počítačovou vědu. Mezi mé koníčky patří basketball, vzpírání a programování. "

IMSP otevřela své dveře poprvé před dvaceti lety. Podcastem IMSP vás provází Mariana Bečková, jedna z prvních absolventek naší školy. Představí vám své spolužáky, absolventy našeho Montessori programu. Poslechněte si jejich zážitky ze tříd IMSP a zkušenosti, co pro ně Montessori znamená dnes.

IMSP PODCAST S ABSOLVENTEM JONÁŠEM ZAPLETALEM

Další články

Jak rozhýbat Montessori školičku

Hledáme nové způsoby, jak přinést pohyb do tradičního Montessori prostředí. V tom nám pomáhá studio Mones Moniky Němcové.

Číst dál

Čtení od nejútlejšího věku dětem prospívá

Obrázek je vůbec prvním obsahem knihy, který dítě dokáže „přečíst”. Právě díky obrázkům dítě porozumí příběhu a je schopné interpretovat hlavní postavy, zvířátka, nejrůznější prostředí či situace, aniž by umělo skutečně číst. Z ilustrací zobrazujících výraz v obličeji a z řeči těla je dítě schopné rozpoznávat jednotlivé emoce.   Příjemně strávené chvíle s knihou napomáhají i u těch nejmenších dětí k budování pěkného vztahu ke čtení, což je zcela nezbytným předpokladem pro pozdější dobré čtenářské návyky.  

Číst dál

Praktický život a jeho přínosy pro vývoj batolete

“První věc, kterou je třeba si uvědomit o cvičeních praktického života je to, že jejich cíl vlastně není "praktický". Důraz by se neměl klást na slovo „praktický“, ale na slovo "život". Jejich záměrem je napomáhat vývoji dítěte.”                                          E. M. Standing, Maria Montessori: Její život a práce

Číst dál

Smyslová výchova v Montessori školách

Pomůcky pro smyslovou výchovu v Montessori třídách oslovují „smyslového průzkumníka“ v každém z nás. Uvážíme-li naše interakce ve vnějším prostředí, snadno si uvědomíme, jak často používáme několik smyslů najednou a kolik rozlišných informací přijímáme. Maria Montessori vytvořila ucelený systém smyslové výchovy, který plně využívá této přirozené tendence. Tento článek se bude věnovat pomůckám v Montessori předškolní třídě pro děti ve věku tří až šesti let.

Číst dál

Vyrobte si s batoletem domácí mýdlo!

Budete potřebovat jenom 100g mýdla, plastové formičky, kurkumu, vonný olej z citronu nebo pomeranče, čerstvý citron nebo pomeranč a struhadlo.    

Číst dál
15.08.2022
Virtuální prohlídka