Menu
 Zpět

Abdul Hakeem

V IMSP jsme díky charitativnímu projektu organizovanému Centrem Dialog adoptovali v roce 2015 dítě z Keni. Centurm Dialog zprostředkovává adopce dětí na dálku z různých afrických národů s cílem pomoci jim na jejich akademické cestě i v náročných životních chvílích.

Abdul Hakeem, kterému je dnes již 14 let, nám nedávno poslal pozdrav, informace o tom, jak se mu daří a poděkování IMSP za pomoc, kterou od nás dostával již od doby, kdy byl miminkem v jeslích. Dnes studuje 5. třídu Utu Montessori School v Nairobi v Keni (Utu znamená ve svahilštině lidský). Dopisy s vyprávěním o tom, jak se mu daří nám Abdul posílá často. Píše nám, jak chodí do školy rád, daří se mu a jak se učí na svých lekcích. V posledním dopise poslal i poděkování všem v IMSP za financování jeho školného, knih, školní uniformy a tašky. Dopisy vždy končí vesele a všem nám přeje vše nejlepší, zdraví a štěstí.

Vždy jsme rádi za zprávy o tom, že se mu daří dobře a děkujeme Centru Dialog za realizaci tohoto skvělého projektu!

Další články

Jak na praní prádla s batolaty?

Batolata se nové schopnosti učí nejlépe na opravdových, užitečných činnostech. Jednou takovou, kterou u nás v Montessori používáme, je praní prádla. 

Číst dál

Balíme se s batoletem na výlet

Léto je ideální čas pro výlety a procházky. Společně s nimi přichází pro děti příležitost naučit se, jak se na výlet připravit – zabalit si batůžek. Tato aktivita je učí samostatnosti a dodává jim patřičné sebevědomí. Nejenom že si batůžek připraví, ale samy si v něm vše potřebné po celý výlet nosí samy. 

Číst dál

Pozitivní řeč: jak proměnit „ne” v „ano”

„Život může být mnohem snazší, stačí změnit slova, která používáme." - Alicia Eaton, učitelka AMI Montessori a odbornice na chování dětí. 

Číst dál

Batolata v IMSP: Pomoz mi, abych to dokázal sám

Jedna z klíčových schopností, kterou Montessori vzdělávací systém rozvíjí mnoha způsoby během celého dětství a celého vzdělávacího procesu, je nezávislost.

Číst dál

Jak na komunikaci s batoletem

Často se nás učitelů ptáte, jak dokážeme zařídit to, že s námi děti spolupracují. „Co mám dělat, aby se mé dítě chtělo oblékat nebo najíst samostatně?" nebo „Co máme dělat, aby nám ranní přípravy šly lépe?" To jsou jedny z nejčastějších otázek, které od vás slýcháme. Vypadá to jako výzva, ale předně si musíme uvědomit, že je to přirozený proces – děti se až do svých 6 let učí rozvíjet svou vůli a svůj smysl pro poslušnost.

Číst dál
25.04.2024
Letní dílničky
batole a já
Virtuální prohlídka