Menu

Štědrost a umění - Projekt Random Gifts of Arts

Na jaře jsme jako součást výuky o hodnotách a umění ve třídách základní školy IMSP zařadili workshop dvou přednášejících z konference TEDxu, Garreta Garrelse a Tima Holmese.

Přednášející neziskové mezioborové iniciativy TEDx, Garret Garrels a Tim Holmes,cestují po světě se svým uměleckým projektem, který se nazývá "Random Gifts of Art", tedy "Náhodné umělecké dary ". Tento projekt se sdílením umění snaží  o propojení lidí a o komunikaci mezi nimi. Letošní jaro jsme je pozvali do IMSP, aby workshop se svýmprojektem uvedli i ve třídách základní školy IMSP. Pod vedením Garreta a Tima naši studenti vyrobili vlastní umělecké projekty a během jednoho dne je v uspěchaném centru Prahy darovali náhodným lidem. Podívejte se na video, jaký to byl pro ně i pro ostatní zážitek!

Další články

Praktický život a jeho přínosy pro vývoj batolete

“První věc, kterou je třeba si uvědomit o cvičeních praktického života je to, že jejich cíl vlastně není "praktický". Důraz by se neměl klást na slovo „praktický“, ale na slovo "život". Jejich záměrem je napomáhat vývoji dítěte.”                                          E. M. Standing, Maria Montessori: Její život a práce

Číst dál

Pomoct! Jak mohu Montessori využít i doma?

Stává se vám, že vidíte vaše dítě ve škole, jak produktivně pracuje na různých úkolech, a když přijde domů, je to jako by vám ho někdo vyměnil? Hračky se válí všude po bytě a dítě je po sobě nechce uklízet? Máte dřez plný špinavého nádobí po večeři a nikdo s ním není ochotný pomoct? Nabídneme vám několik tipů a triků do domácího prostředí, které pomohou vám i vaší rodině vytvořit šťastnější a spolupracující domácnost.

Číst dál

Dlouhá cesta, která se vyplatí

Každé ráno se spolu se svou malou dcerkou vydávám na pětačtyřicetiminutovou cestu MHD do stanice…

Číst dál

Interview s učitelkou: Joyce McCusker

Jak ses poprvé setkala s Montessori vzděláváním? Co tě vedlo k tomu, že jsi se rozhodla absolvovat…

Číst dál

Jak na komunikaci s batoletem

Často se nás učitelů ptáte, jak dokážeme zařídit to, že s námi děti spolupracují. „Co mám dělat, aby se mé dítě chtělo oblékat nebo najíst samostatně?" nebo „Co máme dělat, aby nám ranní přípravy šly lépe?" To jsou jedny z nejčastějších otázek, které od vás slýcháme. Vypadá to jako výzva, ale předně si musíme uvědomit, že je to přirozený proces – děti se až do svých 6 let učí rozvíjet svou vůli a svůj smysl pro poslušnost.

Číst dál
06.11.2017
Příjďte na interaktivní den otevřených dveří Montessori
dílničky pro děti
2-12 měsíců
Montessori dílničky
batole a já
Virtuální prohlídka