Menu
 Zpět

Abdul Hakeem

V IMSP jsme díky charitativnímu projektu organizovanému Centrem Dialog adoptovali v roce 2015 dítě z Keni. Centurm Dialog zprostředkovává adopce dětí na dálku z různých afrických národů s cílem pomoci jim na jejich akademické cestě i v náročných životních chvílích.

Abdul Hakeem, kterému je dnes již 14 let, nám nedávno poslal pozdrav, informace o tom, jak se mu daří a poděkování IMSP za pomoc, kterou od nás dostával již od doby, kdy byl miminkem v jeslích. Dnes studuje 5. třídu Utu Montessori School v Nairobi v Keni (Utu znamená ve svahilštině lidský). Dopisy s vyprávěním o tom, jak se mu daří nám Abdul posílá často. Píše nám, jak chodí do školy rád, daří se mu a jak se učí na svých lekcích. V posledním dopise poslal i poděkování všem v IMSP za financování jeho školného, knih, školní uniformy a tašky. Dopisy vždy končí vesele a všem nám přeje vše nejlepší, zdraví a štěstí.

Vždy jsme rádi za zprávy o tom, že se mu daří dobře a děkujeme Centru Dialog za realizaci tohoto skvělého projektu!

Další články

Jak porozumět vnitřnímu pořádku dítěte

Stalo se vám, že si vaše dítě zpívalo stejnou písničku pořád dokola, nebo vás prosilo vyprávět mu stejnou pohádku tisíckrát? Maria Montessori upozorňovala na důležitost takzvaných senzitivních období, která jsou příležitostí pro dítě rozvíjet některé své schopnosti, například pohybové, jazykové nebo také smysl pro pořádek. Potřeba uspořádání prostředí je u dětí důležitá již od narození, nejvíce vrcholí okolo druhého roku života, a vytratí se okolo pěti let. Toto období vývoje pomáhá dítěti propojit sebe samo s okolním světem, zpracovávat informace a překonávat překážky.

Číst dál

IMSP PODCAST s absolventkou Annou Šlégrovou

Poslechněte si nový díl IMSP alumni podcastu. Naše moderátorka Mariana Bečková vám v něm představí Annu Šlégrovou, která zavzpomíná, jak výjimečná byla její zkušenost s IMSP. Jak se Mariana s Annou shodují, učitelé v IMSP si vždy najdou čas, aby poznali dobře své studenty a pomohli jim najít a rozvíjet jejich talenty. Anna nyní studuje na University of Bath a podělí se s vámi o zkušenost, jak jí mezinárodní prostředí na IMSP pomohlo s rozhodnutím pokračovat v dalším vzdělání v zahraničí.

Číst dál

Proč jsou věkově smíšené třídy obrovskou výhodou?

Není pro nás žádným překvapením, že jsou rodiče v rozpacích z toho, jak fungují věkově smíšené třídy. Ptají se nás, jak mohou různě staré děti fungovat harmonicky ve stejném prostředí a co díky tomuto přístupu získávají. 

Číst dál

Vzhůru do kaluží

Jarní pranostika říká „Když v březnu fouká a v dubnu leje, máj se květinami směje“… Jarní dny bývají často chladné a větrné. Je to čas plný očekávání, kdy vyrážejí první lístky a květy. Zároveň je to však i období, které vytváří rodičům vrásky na čele nekonečnými příděly bahna, deště a louží, které jsou pro děti velkým lákadlem.

Číst dál

Podpora samostatnosti u batolete

V Montessori metodě vzdělávání hovoříme o samostatnosti často. Je pro nás prioritou vychovávat děti tak, aby se z nich stali sebevědomí dospělí. Proč je samostatnost tak důležitá a jak ji podporujeme již u našich nejmenších, batolat?

Číst dál
25.04.2024
Letní dílničky
batole a já
Virtuální prohlídka